utorok 13. januára 2015

RECENZIA - Riasenka Art of Volume - Lambre

Čaute dnes mám pre vás krátku recenziu na riasenku Art of Volume od Lambre. Túto recenziu robím zasebou už druhý krát pretože sa mi to po prvýkrát vymazalo. Asi ma picne :DDD Takže v krátkosti: Táto riasenka je úžasná ako obalom tak aj účinnosťou ;) Objednala som si ju asi pred týždňom a prevzala som si ju až dnes. No a musela som ju hned vyskúšať a nesklamala. Zaplatila som za ňu 6,90 eur čo za tu riasenku je podľa mňa skvelé. Viac o tejto skvelej riasenke sa dozviete nižšie ;)






A tu je výsledok! :)




Plusy:
+ krásny obal
+ oddeľuje riasy
+ nezlepuje, nemáte potom taký pocit zaťažených rias 
+ kartáčik, ktorý mi veľmi vyhovuje
+ má príjemnú vôňu :DD (aj to sa ráta :DD)

Mínusy:
- trochu zle sa zasúva, ale nieje to nič strašné

Dúfam, že sa vám takáto rýchla recenzia páčila. Napíšte mi do komentáru či ste sa s touto značkou už stretli a či ste už niektorý ich výrobok aj vyskúšali. Majte sa :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára