nedeľa 8. marca 2015

Blueberry Smoothie / Čučoriedkový nápoj ♥

Krásny večer! Dnes tu pre vás mám recept na môj obľúbený nápoj a to na čučoriedkové smoothie. Myslím, že ho už všetci poznáte tak to nebudem vysvetľovať a vrhneme sa rovno na to! :)

Ingrediencie:
1 a 1/2 hrste čerstvých čučoriedok ( ja som tentoraz použila mrazené)
500 ml polotučného mlieka
1 pol. lyžica kryštálového cukru
1 bal. vanilkového cukru

Postup:
Ja kedže som mala mrazené čučoriedky tak som ich umyla v horúcej vode aby sa ako-tak rozmrazili. Potom som ich vysypala do mixéra a pridala trochu mlieka. Chvíľu som mixovala potom som pridala kryštálový, vanilkový cukor a zbytok mlieka. Všetko som spolu dôkladne premixovala aby sa rozbili aj tie malé kôstky (aj ked tam aj tak nejaké ostali ale to vôbec nevadí). Potom so už len naliala do pohárov.


Pohľad z blízka :D

Môžem vám zaručiť, že je tento recept výborný. Nakopne vás svojou dávkou energie! :)                             
Pokiaľ by ste tento recept vyskúšali určite mi napíšte ako vám dopadol a či vám chutil! :)                   Ahojte! ♥
             


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára