utorok 7. apríla 2015

RECENZIA: Paletka očných tieňov Essence - Cinderella

Krásny podvečer! :)

Raz za čas tu budem pridávať pre vás niečo ako ,,Moje kozmetické prešľapy´´ aby som vám mohla povedať čo by som odporúčila z vlastnej skúsenosti a čo nie. Aj ked hovorím sto ľudí, sto chutí. Takže vám napríklad môže vyhovovať to čo mne nie a naopak.

Dnes tu mám pre vás recenziu na paletku Cinderella od Essence. Táto paletka obsahuje 6 trblietavých očných tieňov od úplne svetlých až po úplne tmavé.




 K tieňom máte priložený aj malý aplikátor, ktorý sa mi veľmi páči lebo je na ňom vyrazené logo essence. No a teraz niečo k tým tieňom. Už len pri ich dotyku poznáte, že sú jemne mleté.



 Prvé tri tiene sú si dosť podobné svojou pigmentovanosťou a poviem vám sklamali ma. Tá pigmentácia je dosť slabá aj ked to možno na prvý pohľad tak nevyzerá. Ale tie posledné 3 tiene sú pecka! Na to, že je to paletka od essence sú tie veľmi dobré. Ak by ste chceli vedieť tak som ju kúpila v DM drogérii. Kúpila som si ju lebo ma zaujal jej jednoduchý ale zároveň veľmi pekný obal.





 

Swach na ruke:

Celkovo by som jej dala 5/10 bodov. Nehovorím, že táto paletka je zlá ale pre tých, ktorí sú trochu náročnejší na pigmentáciu to je nič-moc :/ Dúfam, že sa vám recenzia páčila aj ked bola nie veľmi v tom kladnom znení. :) 
Majte sa ♥♥




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára